Carol tòfones innova amb l’apertura d’un showroom al centre de Vic on es podran adquirir els seus productes.
Carol – tòfones, empresa familiar de la comarca d’Osona, es dedica a aquest món tan exclusiu i poc conegut des del 1947. Aquesta empresa, ja compta amb la tercera generació treballant-hi de forma activa. Així, és pionera en la recolecció i comercialització de tòfona. També en la divulgació de la cultura de la tòfona. Precisament la fa més accessible a les noves generacions per tal que en puguin gaudir dels seus beneficis a les nostres taules.
Comercialitzen tòfona de temporada rigurosament seleccionada; tòfona en tots els seus estats i productes gourmet trufats tot l’any. Com ells diuen: “Busquem a prop però mirem lluny”. Aquesta mirada empresarial, profunda, vol anar més enllà de la recolecció d’aquest producte de temporada, innovant de forma constant. La seva inquietud els ha portat a la obertura en un dels barris més cèntrics i prestigiosos de Vic d’un espai showroom dedicat al diamant de la cuina. Ubicat al Portal de la Rambla, número 3, despatx 3, aquest espai és a més d’exhibició i venda dels seus productes, una exposició permanent del món de la tòfona, que es pot visitar en hores convingudes.
Finalment, Carol Tòfones no només ofereix tòfona de temporada, sinó productes trufats exquisits. A tall d’exemple, treballen en cooperació amb productors d’Osona (formatgers, cansaladers, etc). D’aquesta manera desenvolupen productes amb tòfona aptes per als paladars més exigents. A tot això se li suma la possibilitat de poder fer sortides a cercar tòfona en la temporada de recolecció.
Per més informació 649559717 · 618704540 . info@cancarol.com
Podeu ampliar la informació de contacte dels nostres productors al nostre cercador

